Trods fald i de seneste år, rate af slæde-relaterede skader stadig

Desuden, hvad du mener som mindre sår kan snart udgøre mere alvorlige problemer. Jeg kender den “kollektive visdom” i vores samfund i dag kræver borgerlige frihedsrettigheder, der giver mulighed for mere individuelle frihedsrettigheder, men denne ene giver ingen mening. Vi kunne ikke gøre det som læger eller som et civiliseret samfund. AAOS mener, “at spørgsmålene om personlig frihed skal ses i sammenhæng med det faktum, at den brede offentlighed pådrager sig en stor del af omkostningerne til skader på motorcyklister. Samfundet skal vurdere påstanden om krænkelse af friheden i forhold til finansieringen af disse omkostninger.” Behovet for en hjelm lov er et folkesundhedsproblem, bevist i data fra tidligere fejl. Apollo er stadig i beta, men det er dømt til at lancere til den brede offentlighed dette efterår.

Hver undersøgelse bekræfter, at det er offentligheden, der bærer en stor del af omkostningerne ved at tage sig af motorcykel crash ofre. Vi kunne heller ikke nægte lægehjælp til en rytter, der var villig til at underskrive en dispensation, der tillader benægtelse af pleje, hvis de kommer til skade ridning uden hjelm. Vi, skatteyderne, betaler for de medicinske omkostninger ved akut behandling, høvding cykelhjelm – blot klikke på næste side – rehabilitering og for mange levetidsomkostningerne ved frihedsberøvende pleje. Det er ikke kun et spørgsmål om dem, der rider. Det er et problem for dem af os, der betaler regningerne. Det er et bredere spørgsmål end motorcykler og står til at true den hurtige vækst i brugen af cykelhjelm. At tillade folk at ride motorcykler og cykler uden hjelme er et kæmpe skridt i den forkerte retning og viser en overflod af dårlig dømmekraft. Da disse højhastighedscykler klassificeres som knallerter, skal rytteren overholde de samme sikkerhedsstandarder som en knallertkører.

Det er pakket sikkert og sikkert i ekspanderet skum ligner, hvad hjelme er lavet af. Den engang nørdede hvide skum shell hjelme nu kommer i farverige og stilfulde design, som ethvert barn eller voksen ville være stolt af at bære. Du kan beskytte dit barn for de $ 30, som du kan bruge på en pizza middag. Du kan have tendens til at søge på forskellige modeller og virksomheder som Arai, Shoei, Bell, Shark, og AGV for at få den rigtige motorcykel hjelme. Justering af stropperne er også enkel nok med små kameralåsehåndtag, der ikke skifter, når du har dem på rette sted.

Flere stater og mange samfund har vedtaget obligatorisk cykelhjelm love for børn og et nationalt mandat er nødvendig. New Hampshire vedtog sin børnecykelhjelm lov i 2005. Sidste år forsøgte demokratiske lovgivere at give mandat til, at børn også bære hjelme, mens skateboarding. Et lovforslag om at kræve skiløbere og snowboardere under 18 til at bære hjelme på Californien resorts, vedtaget af statens forsamling og Senatet, er død, fordi gov. Vi ved, at cykelhjelme reducere alvorlige traumatiske hjerneskader med 95 procent, men færre end 35 procent af alle cyklister bære hjelme hele tiden. Det er tid til obligatoriske hjelm love i alle 50 stater.